10. 6. 2012

POZOR!

MEET UP (= sraz má každej, my jsme mezinárodní =D)

takže slečny, dívky, dámy... bude se TO konat v pátek 15. 6. 
sejdeme se v Hradci Králové na Starém náměstí na lavičkách před Bílou věží po třetí hodině odpolední,
následně se odebereme do kavárny, kde budeme mít rezervovaný stůl
dress code: džínové šortky (bez nich účast nepřípustna! =D)

... a dál se uvidí... ;) =)

takže, prosím všechny (i kluci, samozřejmě), které se zúčastní, aby se přihlásily dole
v komentářích
a začaly si vybírat ty ŠORTKY (jsme přece módní bloggerky no ne! =D)


tak se hlaste! =)

za spolupráci děkuji  této slečně ♥

25 komentářů:

  1. Tak já nejsem jistá, ale doufám že to dopadne! Mamka říkala že s sebou musím někoho mít, myslíš že by nevadila kámoška která vlastní blog nemá, ale ráda všechny projíždí? :) A v kolik hodin se sejdeme? Já jen že mám do půl druhý školu a vlak bude v HK nejdříve v 15:10 :// Navíc se v Hradci moc nevyznáme takže opravdu netuším jak dlouho to trvá z hlavního nádraží na náměstí. Vůbec neznáme cestu, nic... :D Ale asi mi s tím poradí jedna bloggerka. :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nevadí to;) určitě přijeďte a sejdeme tak po tý třetí, dejme tomu do čtřičtvrtě na čtyři;) takže to půjde;)=)

      Vymazat
  2. ahoj, moc ráda bych přišla a seznámila se s dalšíma bloggerkama z hk, problém je, že sama už blog od prosince nemám. byl by v tom problém, kdybych se zúčastnila?:)

    OdpovědětVymazat
  3. Ahooj:-) Myslím že příjdu na 100% pokud někam náhle nepojedeme:-) nevím v kolik je sraz ale stihla bych to když mi škola končí v 13:35? Snad tedy budu moct:-) A klidně i rozešlu pozvánky:-)

    Es

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. chyba systému se vloudila, čas byl doplněn, těšíme se na tebe;)=)

      Vymazat
  4. muze dalsi sraz bejt v anglii?:) xx

    OdpovědětVymazat
  5. Džínový šortky nenosím, takže se asi nezúčastním :D, kde bude rezervace ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. dobře, akceptujem jakýkoli šortky;)=) a až to budu vědět, tak dám vědět;)=)

      Vymazat
  6. S těma šortkama celkem hloupej nápad ;)

    OdpovědětVymazat
  7. Umíš si představit, že půjde třeba 20 lidí v džínovejch šorkách? Kde je pak ta originalita českých blogerů, po které se tolik volá...?! Do toho se mi nějak nechce, ale když změním názor, tak ráda přijdu;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. originalita bude v tom, že každej bude mít originální styling;) a to nám přece jde... =D
      a neberte to zas tak vážně holky =D;) je to sranda, především;) =D

      Vymazat
  8. Užijte si to, dámy i pánové, já mám HK z ruky :)) Snad někdy příště.

    OdpovědětVymazat
  9. Ráda bych přišla ale HK mám malinko z ruky.. tak si to užijte :)

    OdpovědětVymazat
  10. a proč v HK? já chci v Praze! :-D :-D :-D

    OdpovědětVymazat
  11. Strašně ráda bych se zúčastnila, ale mám to dost daleko :(

    OdpovědětVymazat
  12. Tak se mnou samozřejmě počítej na 100%! Zítra bych kdyžtak zarezervovala nějakou tu kavárnu, tak budu ráda za tipy!:)) Jinak pokud někdo nesouhlasí s džínovými šortkami, tak budu (já osobně) ráda i za jiné nápady!!! Nevím jestli nejsou ty šortky taková obyč věc:/ Ale nic jiného mě nenapadá. (kdyžtak dotazy můžete psát mně na andulkastranska@seznam.cz :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že nejlepší bude, když si každý vezme co chce a nebude žádný dresscode, i když je to samozřejmě každého věc jak si to vezme k srdci :)

      Vymazat
  13. Se mnou na 100 % počítejte:-)!

    OdpovědětVymazat
  14. abych se zapojila do diskuze, tak misto určenýho dresscode, bych dala podmínkou nějaký drobný doplněk, třeba černá stužka, nebo placka, nebo cokoliv drobného třeba v jednotné barvě, aby to aspoň trošku vypadalo, že patříme k sobě :D

    OdpovědětVymazat
  15. Jé já bych se také ráda zúčastnila, ale z Prahy se do H.K. pojede dost špatně, a hlavně by mě rodiče nepustili. Jinak je to velmi dobrý nápad uspořádat blogerský sraz.

    OdpovědětVymazat
  16. jéé to je super! ěkoda, že v pátek nemůžu :/ doufám, že bude nějaký další ;)

    OdpovědětVymazat
  17. Promiň, neměla jsem vůbec čas, tak jsem nestihla moc reagovat. Takže pokud ještě můžu, určitě se zúčastním. :)))

    OdpovědětVymazat